.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستین استارتاپ گردشگری کودک و نوجوان در رامسر
نخستین استارتاپ گردشگری کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مازندران، در رامسر برگزار شد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، محمدعلی یزدان شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونواجوانان مازندران گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش، استارتاپ ویکند گردشگری کودک و نوجوان، برای نخستین بار در کشور با حضور ۲۵ کودک و نوجوان از ۲۳ تا ۲۵ آذر، رامسر برگزار شد.

 

او با تأکید بر لزوم آشنایی نسل امروز با مهارت‌های زندگی؛ هدف کانون را ایجاد امکانات لازم برای کشف و پرورش فکر و کمک به شکوفایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی دانست.

 

یزدان شناس گفت: این برنامه مبتنی بر این رویکرد توانست، در راستای شکوفایی استعداد‌های اعضا و ظهور و بروز آن برای یک زندگی بهتر و ایده‌آل، موثر عمل می‌کند.

 

او در بازید از این استارتاپ و آشنایی با ایده‌ها و طرح‌های گروه‌های شرکت کننده با اشاره به عنصر خلاقیت در ارائه و به کارگیری این ایده‌های نو، افزود: کودک و نوجوان امروز نسلی پویا، خلاق و پرسشگر است. این کاوشگری در بستر جامعه‌ای معین، هدایتگر و حامی جلوه‌گر شده و به رشد و تعالی می‌رسد.

 

یزدان شناس ضمن سپاس از تمامی حامیان برای برگزاری این برنامه‌ی پژوهش محور بر به کارگیری همه‌ی توان جامعه‌ی فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان در جهت شناسایی، رشد و تعالی پتانسیل‌های علمی کودکان و نوجوانان تأکید ورزید.



سید یوسف هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رامسر هم با اشاره به سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت تربیت نسل آینده‌ای با هویت مستقل، عزت‌مند، دینی و دارای شاخص‌های ممتاز و جریان ساز، گفت: شما کودکان نقش کلیدی و موثری بر آینده شهرتان خواهید داشت.

 

او با مهم خواندن این رویداد، افزود: وظیفه همه‌ی افراد جامعه فراهم ساختن محیطی امن برای پرورش ایده‌ها و رشد تفکر برای موفقیت پایدار کودکان و نوجوانان در اجتماع می‎باشد.

 

هاشمی ضمن اشاره به شعار دقیق و عمیق کانون پرورش فکری از برگزاری نخستین استارتاپ ویکند با دو محور اساسی حضور کودکان و موضوع گردشگری تقدیر نمود و کانون را پیشتاز درعرصه ایده‌های نو برای کودکان و نوجوانان دانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.